15:47 15.12.2021
-
1.Своєчасно вивчати нормативні документи.
2.Працювати над підвищенням своєї професійної компетентності як вчителя початкових класів,використовувати навчальні матеріали,розміщені на освітніх платформах,сайтах,враховуючи авторські права щодо володіння методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями.
3. Вчителям систематично обмінюватися досвідом щодо оцінювання результатів навчання учнів, досконало опрацювати Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”
4. Систематично проводити роботу з батьками щодо особливостей оцінювання результатів навчання учнів та процесу їх досягнення.
5.Рекомендовано підготуватися до роботи в умовах карантинних обмежень,удосконалювати свої вміння користуватися технологіями дистанційного навчання для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів.
6.Слідкувати за новинками методичної літератури.
Стратегічні орієнтири професійного зростання вчителя початкових класів
Завантажити презентацію можна за посиланням https://rada.info/upload/users_files/04386901/4aac0c0d04ba39aba37ca0e673e28474.pptx11:41 04.11.2020
З досвіду роботи Мамчур І.В., вчителя початкових класів Боремецької філії Ярославицького ліцею
Завантажити презентацію можна за посиланням16:31 03.11.2020
Методичні рекомендації щодо заповнення класних журналів учнів початкових класів НУШ
Завантажити презентацію можна за посиланням https://rada.info/upload/users_files/04386901/b590f4d17f8cc44c75a3318837053bcf.ppt16:29 03.11.2020
№ 1096 від 02 вересня 2020 року
16:27 03.11.2020
17.03.2020 р на базі Великогородницької філії Ярославицького ліцею відбулося дистанційне засідання міжшкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів, вихователів дошкільного підрозділу та групи продовженого дня закладів загальної середньої освіти Ярославицької сільської ради на тему «Професійна компетентність нового вчителя і формування базових компетентностей здобувачів освіти» .
16:24 03.11.2020
Наказ МОН № 1146 від 16.09.2020 року
Відповідно до Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 року № 688), пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 (із змінами), Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13 квітня 2011 року № 329, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 року за № 566/19304, та з метою визначення вимог до оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи НАКАЗУЮ:
16:21 03.11.2020
Відповіді на запитання щодо рівневого оцінювання 3-4 класів НУШ
ЗАГАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ ПО ОЦІНЮВАННЮ16:20 03.11.2020
Любов до навчання: правда чи міф?
Питання мотивації дітей до шкільного навчання дуже актуальне, впевнена психологиня у дитячо-батьківських стосунках, нейропсихологиня Марина Вєжис. Сучасні батьки вже зрозуміли: старі методи — погрози, жорсткі покарання, фізичне насилля чи фрази на кшталт «якщо не будеш добре вчитися, то станеш двірником» — уже не на часі. Старше покоління знало й використовувало тільки їх або взагалі не втручалося у процес навчання. Нині вимоги до дітей не змінилися: батьки так само хочуть, аби вони добре навчалися і виконували домашнє завдання, та використовувати методи, засвоєні у власному дитинстві, вже не можуть. Разом зі спеціалісткою ми з’ясовували, як найкраще розвинути у школярів любов до навчання.16:18 03.11.2020