A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ярославицька громада
Рівненська область, Дубенський район

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА /АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2021-12-20-004121-c

Дата: 22.12.2021 09:41
Кількість переглядів: 253

Замовник: Ярославицька сільська рада Дубенського району Рівненської області.

Код ЄДРПОУ: 04386901

Найменування предмета закупівлі: 15530000-2 Вершкове масло (Масло солодковершкове).

Вид процедури: спрощена закупівля.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-004121-c

Очікувана вартість/розмір бюджетного призначення предмета закупівлі: 60 000,00 UAH з ПДВ.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

№п/п

Назва

Вимоги

Кількість, кг

1

Масло солодковершкове

Вид: солодковершкове.

Масова частка жиру, %: не менше 72,5 %.

Вагове з розфасовкою по 5-10 кг.

Свіже, неморожене, натуральне без підсолоджувачів, рослинних наповнювачів, ароматизаторів, барвників та добавок.  

Оцінка якості: згідно ДСТУ 4399:2005 (або зареєстрованим еквівалентним ТУ).

300

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державними, галузевими стандартами.

Документи про якість пропонованого товару (свідоцтва та/або сертифікати, та/або декларації відповідності чи інші документи, що засвідчують якість) подаються учасниками у складі пропозиції.

Товар, що постачається, повинен мати необхідні документи що підтверджують його походження, якість та безпечність на кожну партію товару.

Термін придатності: не менше 90 % від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, на час поставки.

Строк поставки товару: з дати укладення Договору до 31.12.2022 включно.

Поставка товару здійснюється окремими партіями в кількості (обсягах) згідно заявки Замовника (передається Учаснику будь-яким зручним для Замовника способом (поштою, електронною поштою, особисто, факсом, в телефонному режимі тощо) та  в терміни – згідно погодженого графіку.

Місце поставки:

Ярославицький ліцей Ярославицької сільської ради Дубенського району Рівненської області (35112, Рівненська обл., Дубенський р-н, с. Ярославичі, вул. Шкільна, буд. 30);

Новоукраїнський ліцей Ярославицької сільської ради Дубенського району Рівненської області (35130, Рівненська обл., Дубенський р-н, с. Новоукраїнка, вул. Дружби народів, буд. 158);

Великогородницька філія Ярославицького ліцею Ярославицької сільської ради Дубенського району Рівненської області (35183, Рівненська обл., Дубенський р-н, с. Велика Городниця, вул. Центральна, буд. 23А).

Поставка товару (в т. ч. транспортування, вантажно-розвантажувальні роботи) здійснюється транспортом і силами Учасника, вартість чого включається в ціну пропозиції.

Учасник забезпечує належне санітарне утримання приміщень, транспортних засобів, обладнання та інвентарю, що використовуватимуться для зберігання/перевезення товару, а також контролює дотримання працівниками правил особистої гігієни.

Транспортні засоби, що використовуватимуться для перевезення товару, повинні бути призначені та обладнані для перевезення харчових продуктів. Транспортні засоби повинні бути чистими, утримуватися у належному стані, що забезпечує захист товару від забруднення, та мати таку конструкцію, що забезпечуватиме результативне чищення та/або дезінфекцію.

Працівники Учасника, які мають відношення до постачання продуктів харчування, повинні мати особову медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг.

Товар повинен передаватися Замовнику в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування.

У разі виявлення неякісного  товару або такого, що не відповідає умовам договору,    Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника.

Запропонований товар повинен відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було проведено аналіз споживання впродовж 2021 року та згідно кошторисних призначень на 2022 рік розраховано орієнтовний обсяг закупівлі масла. Для визначення очікуваної вартості закупівлі на момент її оголошення проаналізовано дані середньої вартості шляхом отримання даної інформації із мережі Інтренет, що міститься у вільному доступі.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь