Змінено терміни зберігання первинних документів
Фахівці Головного управління ДПС у Рівненській області нагадують, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо імплементації міжнародного стандарту автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки» від 20.03.2023 р. № 2970-IX, який набрав чинності на наступний день після офіційного опублікування (набрання чинності відбулось 28.04.2023, за винятком окремих статей) оновлено редакцію пункту 44.3 статті 44 Податкового кодексу України, відповідно до якої платники податків зобов'язані
зберігати документи та інформацію, пов'язані із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, упродовж визначених законодавством строків, але не менше:
– 2555 днів (7 років) – для документів та інформації, необхідних для податкового контролю відповідно до статей 39 і 392 Податкового кодексу України;
– 1825 днів (5 років) – для первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, що складаються особами, визначеними п. 133.1, пп. 133.2 та п.133.4 Податкового кодексу, а також юридичними особами, які обрали спрощену систему оподаткування, за винятком документів, до яких застосовується більш тривалий строк зберігання згідно з пп. 44.3.1 Податкового кодексу;
– 1095 днів (3 роки) – для інших документів, на які не поширюються вимоги пп.
44.3.1 та 44.3.2 Податкового кодексу;
– 1095 днів – для документів, пов'язаних з виконанням вимог іншогозаконодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, включаючи дозвільні документи.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу « InfoTAX »